Wspomnienia z wakacji

Jejku, jak dawno mnie tu nie było! Aż mi głupio, że tak zaniedbałam bloga. No ale nic, podobno nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło, więc wracam do blogowania super zmotywowana :). I już nie uznaję żadnych wymówek!

Dziś, początkiem września, zapraszam Was na podsumowanie moich wakacji. Zarówno lipiec, jak i sierpień minęły mi w okamgnieniu. Mam to szczęście, że praca oraz studia pozwalają mi cieszyć się aż dwumiesięcznymi wakacjami. Zdążyłam więc porządnie wypocząć i zregenerować siły, by od tego miesiąca ponownie rzucić się w wir pracy i nauki.

Tak więc w połowie lipca wybraliśmy się do Zakopanego. Mam ogromny sentyment do tego miejsca, gdyż jako mała dziewczynka bywałam tu z rodzicami co roku. Wraz z moim ukochanym fotografem zwiedzaliśmy górskie szlaki i zdobywaliśmy szczyty. Powyższe zdjęcie zostało zrobione nad Czarnym Stawem Gąsienicowym.

W tym roku, dość spontanicznie, postanowiliśmy zwiedzić dwa odległe krańce Polski. Kolejnym punktem naszej wycieczki był więc Gdańsk. Wstyd się przyznać, ale nie pamiętam kiedy poprzednim razem byłam nad morzem. Zdecydowanie mocniej przyciągają mnie górskie klimaty :).

Głównym celem naszej wyprawy w północną część Polski był Super Mecz: Lechia Gdańsk – Juventus Turyn. PGE Arena w Gdańsku zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

Zwiedzając trójmiasto nie mogliśmy pominąć wizyty w Miejskim Ogrodzie Zoologicznym w Gdańsku Oliwie. Położenie, atmosfera oraz różnorodność zwierząt pozytywnie mnie zaskoczyły. Dodatkowo Zoo można zwiedzać samemu lub z przewodnikiem jadąc ciuchcią.

I to już koniec na dziś :). W ramach ogłoszeń, chciałabym jeszcze serdecznie zaprosić Was na mój świeżo założony Instagram: https://instagram.com/lazurowyptak/

• Przepięknie widoczki na pierwszych zdjęciach :D

• Bardzo fajne zdjecia. Uwielbiam góry.

• Uwielbiam fotografować zwierzęta! ;)
    Do Zakopanego wybieram się jutro dokładnie na 5 dni ;)
    Stanowczo wole góry !
    Świetnie wyglądacie :)

• Dziękujemy bardzo i życzymy udanego wyjazdu! :)

• Bardzo fajne zdjęcia i te widoki :)

• Jako szalona fanka wszystkiego, co związane z wilkami, ostatnie zdjęcie odebrało mi oddech. Cudne! :)